dissabte, de juny 16, 2007

L'amor

La protagonista d'aquesta història és una papallona. La vaig conéixer un dia que seia al bell mig del prat que separa els dos pobles. Movia les seves ales i voltejava sense un sentit aparent, això justament era el que més m'encissava d'ella. Llavors vaig tenir un presentiment; si parava la mà, aquella papallona aturaria el seu vol a sobre. I increïblement així va ser.
Puc dir-vos que la vaig tenir a la meva mà i que vaig comprovar d'aprop la seva bellesa. Mai n'havia vist cap d'igual. Per això, durant un segon vaig pensar endurme-la a casa entre les dues mans. Allà li hagués donat les millors flors del poble, l'hauria cuidat com si fos la més maca de les papallones (així era per mi). Però sabia que no ho havia de fer i vaig quedar-me amb la mà estesa. Mirant-la. Fins que ella va tornar a reemprendre el vol que l'anava allunyant de les meves mans i l'acostava allà on ella somiava arribar algun dia.
Sovint torno al mateix prat. Sé que no la tornaré a tenir mai a la mà, però el seu record em fa sentir bé. Tan bé que a vegades em quedo adormit a l'ombra de l'avet i sommio que soc una papallona volant sense sentit aparent quan veig una mà. La teva?

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Te me estas enamorando o ke? Quien ha sido la que te tiende la mano. Bueno, yo estoy en el salon del automovil, con la mano y los pies cansados. Asi que si te apuntas ya sabes.

Anònim ha dit...

Para bé la mà que hi ha moltes papallones volant i totes necessiten un lloc on reposar!
O si ets tu la papallona, vola vola i no paris de volar fins que trobis una mà on parar-te a descansar!

Anònim ha dit...

este blog tendria que ser nominado a los GAY BLOG AWARDS