diumenge, de maig 21, 2006

diarios de cap de setmana

Últim cap de setmana abans dels exàmens i l'havia d'aprofitar.
Divendres festa d'aniversari, els celebrem de 3 en 3. Una festa senzilla, però amb alguna que altra sorpresa i amb molta alegria.
El dissabte passo el matí a Malgrat, que agradables són la costa i el solet a l'estiu, però el millor del dia passarà per la tarda. Visita a una Girona engalarnada de flors, allí descobreixo una bella ciutat i m'ho passo genial. Era fàcil, tenint en compte que la companyia era tan o més maca que la ciutat. Ara ja no sé si vull viure a Gràcia o a Girona... un altre dubte per afegir a la meva llarguíssima llista de dubtes.
Per la nit, tornada a Malgrat on tinc temps per assimilar la derrota sense pietat que m'ha infringit la crack dels billars gironins i per avançar en la lectura de "Viaje por suramérica" (heu vist "diarios de motocileta" ?, doncs és el llibre en que està basada la peli. De moment promet.)
El diumenge tornada cap a la gran urbe just a temps de veure l'últim partit de l'any de la Xandri. Llàstima, no ha pogut ser i han perdut per 3 a 1. Han d'estar contentes, ho han fet molt bé al llarg de tota la lliga i avui era un partit massa difícil, a sobre no han tingut la sort de cara. Segur que l'any vinent aconseguiran l'ascens, tinc aquesta sensació i en això sóc una mica bruixa. Ànims.