dissabte, de març 11, 2006

festa grossa

Quina gresca que es va muntar ahir a can Lluís. Alguns encara patim els "efectes colaterals". Jo em solidaritzo amb en songohan ( "voltes i voltes el món va donant voltes..." )
Sensació: s'ha format un grup molt bo de companys/es amigues i amics. A més ens ho passem junts de puta mare. Tanta bojeria junta dona un resultat brutal.

Arribem a ca la Roser, on la chef, la Tanit i el pinche fem unes truites i un brownie que ni en Ferran Adrià.
La nit comença amb un exhibició de cant de la Claudia, ens vam quedar supersorpresos. Vaya crack!
Entre plat i plat, entre copa i copa el Javi ens ensenya el "baile del pipeteo" i acudits del interné, em ve bé per promocionar als compys de larigafa.net (no tinc pas comissió...), la veritat es q ens riem moolt amb ells (no d'ells).
Després tots i totes al karaoke a fer els bojos. Quina nit! bfff

Arribada a casa a les 8 a.m. i avui quina son q tinc!!!

Faig alguna foto, però encara no les puc posar perque la meva càmara diria que deu ser a Riudarenes... jaja. Tiempo al tiempo.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Jajaja! merci xamak! la veritat es que et devem un bona comissió!! suposo q es culpa teva q ahir 19000 persones veiessin videos de larigafa!!!(això no és conya) En tot cas som feliços pensant que la nit de diversió comença amb larigafa!!jeje us estimem!!