divendres, de març 31, 2006

Què se jo de mi?

Fa poc es preguntava un jove marroquí que en sabíem d'ell i ens explicava una mica com és ell. Doncs aquests dies m'he fet la mateixa pregunta, què en saben de mi?
La conclusió, segurament tindria tantes respostes diferents com persones conec. És més, tindria tantes respostes com moments i persones diferents. Ni tan sols jo em veig capaç de contestar-me. Què sé jo de mi mateix? Uff quin munt de dubtes que em venen al cap!

Si que és veritat que a vegades t'agradaria tenir les coses molt més clares. Saber què és el que vols en cada moment, saber què és el millor per tu i per la gent que t'envolta.

I tinc la sensació que això us passa a tots. Realment us penseu que us coneixen?, que us coneixeu? però no pretenc que ens deprimim; al contrari: us imagineu que tothom ho tingués tot claríssim. Quin avorriment! Ala tots com a màquines! a complir objectius. Visca els dubtes!

1 comentari:

Anònim ha dit...

realment, m'has creat a mi un dubte