dimecres, de març 01, 2006

Somiar desperts

Tornant cap a casa m'he adonat que avui el dia ha estat marcat pels somnis.
Comença el dia, una son brutal! necessito més hores per dormir (i somiar...).
Continua el dia: les clases se'm passen ràpid. És curiós, tinc una son que t'hi cagues però ho pillo tot molt millor que altres dies, suposo que és que sóc mes "raro que un perro verde" (o que un E.coli fluorescent...). Entre altres coses aprenc quina és la part del cervell que controla els desitjos, les emocions, els somnis!! Fins i tot això ha de ser racional!!! a vegades hi ha coses que prefereixes no conèixer.
La Roser s'enfada amb mi en somnis... uff tan de bo no es compleixi. Potser en un altre somni ja m'haurà perdonat. És surrealista, si algú s'enfada amb tu en somnis, que has de fer perque et perdoni en somnis? somiar que li demanes perdó?
Segueixo llegint el codi da Vinci, i és inevitable. Veig, m'imagino, somio a l'Amelie quan llegeixo els diàlegs de la prota (no hauria d'haver vist ja el trailer de la peli).

I per acabar, escolto la radio i posen "la llave de mi corazón" que m'agrada moltísim i que precíssament avui també hi havia pensat (en somnis?)...

Doncs això, somieu desperts i despertes !


La llave de mi corazón (hechos contra el decoro)

sueño, sueño imagino tu cuerpo
como una enredadera abrazado al deseo.
cierro los ojos, entonces despierto,
envuelto en sudor frío mis ojos son espejos

Pasan las horas digo pasan los días
si estuvieras a mi lado sí que yo te diría
que tienes tú la llave, la llave de mi corazón.

Y esa zozobra que me domina entero
puebla mi corazón lo mismo que mi pensamiento
y aunque el reloj funciona digo que no pasa el tiempo
y aunque sigo respirando digo que yo ya estoy muerto
porque tienes tú la llave, la llave de mi corazón.

y si yo no te quiero dime quién te va a querer
y si tú no me quieres dime quién me va a querer y
si yo no te quiero dime quién te va a querer
y si tu no me quieres dime quién me va a querer.
Si no es contigo yo no quiero amanecer,
no le veo el sentido, qué le voy a hacer
y es que esta sensación mira que no me deja
me tiene dominado de los pies a la cabeza.

Iimagino un mundo hecho de sábanas
entre dos cuerpos desnudos sobran las palabras.
Yo te hago sentir, tú me haces gozar
tú bésame aquí que yo te besaré allá
deja que me pierda en tu desierto
que la arena de tus dunas me cubra entero
de noche y de día, no existe el tiempo
déjate llevar mar adentro.

quién es quién: yo soy tú, tú eres yo
eres tú mi droga, digo eres mi perdición

porque tienes tú la llave, la llave de mi corazón.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Com diria l'Atreyu: "no dejes que los sueños corran más que tú".

Què maco és somiar i no fotre't el pinyu mentre somies, però sí a la realitat!;)

Xandri

Tanit (no tan ni nit) :P ha dit...

kina memòria d'elefant!! Resulta q la "llave d mi corazón" em sonava d'alguna cosa ;)