diumenge, d’abril 09, 2006

Start today, starts tonight!

Divendres: Nova aventura musical d'en Lari. Sonen realment molt bé. Hardkoretas: si voleu veure un bateria capaç de posar-se a 15000 revolucions per minut, un superbaix i 2 elèctriques mooolt canyeres amb cançons a 3 veus ja podeu anar apuntant aquest nom: START TODAY.
Amb bones sensacions marxo cap a l'Almodobar una estoneta amb les meves estimades E. colis i la resta de penya. Confirmat: estem fatal!! He d'abandonar aviat que l'endemà hi ha competi...

Pues eso, ahir va començar la lliga de clubs i els grocs que hi erem vam arrassar!! Jo vaig fer el meu primer 5000 i em va agradar força, a més per fi vaig correr inteligentment (crec), resultat: 2n amb l'Aouita per davant meu! Millor imposible...
Amb les cames cansades cap a l'Ateneu de Nou Barris a veure els Corcho, quin cap de setmana més musical! I amb les cames encara més cansades cap al centre amb l'Oski on som humillats al futbolí (9 a 1 contra ¡¡1!! payo d'uns 50 anys!!!! kin crack!!!). Al final acabem al be good amb les biòlogues més simpàtiques de Girona. Posen: Amparanoia, Macaco, Mano Negra, Dusminguet, Fito... y yo sin saberlo.
Com no hi ha boquerons, ens mengem uns xurros i cap al llit. Quin munt de coses que hem fet aquest cap de setmana!! Ara a estudiar?

1 comentari:

Lari & Gafa ha dit...

ei xamak!!meric per la super critica inmerescuda! pero bé, en tot cas gràcies per haver vingut! lo prometido es deuda i aqui et deixo el link del video del bolo de bac de roda,bé, la ultima cançó...
mor comming soon!
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=620108384&n=2