divendres, de setembre 15, 2006

un dels dies que m'agraden...

A mi els dies que més m'agraden són aquells en que acabes fent coses que no tenies previstes quan surts de casa. Per sort, últimament aquests dies es repeteixen amb més freqüència.
Ahir va ser un d'ells, el que havia de ser un passeig per veure al Fito y fitipaldis signant el nou CD, s'acaba convertint en una gran estona amb moolt bona companyia veient un rastafari tocant al metro de plaça Catalunya. Vam flipar amb aquest payo, increible com versionava a Bob Marley i el bon rotllo que transmitia. Mostra d'això és que al principi només hi erem nosaltres 2 i al cap d'una estona ja hi havia un bon munt de gent cantant i ballant amb ell. Ens agrada tant que li comprem el CD, una petita ajuda perquè algú de vosaltres pugui topar amb la seva música algun dia pel centre de Barcelona.
I així hem passat aquesta tarda que va començar amb el sol fent-nos creure que venia per quedar-se i acaba amb una tormenta que no ens deixa veure la lluna.
Un dia que em feia falta passar, i un estribillo que em feia falta sentir i al que m'enganxo per recordar-me que he de ser positiu.
Per casualitat (cada dia crec menys en les coïncidencies) portava una càmara a sobre...

(la qualitat de la imatge i so deixa molt que desitjar i no sé com es gira, però m'agrada compartir una estona del meu bon dia amb la gent que llegeix això... espero no acabeu amb torticulis ;) )

don't worry about a thing
'cause every little thing gonna be all right!
singin': "don't worry about a thing,
'cause every little thing gonna be all right!"

Rise up this mornin',
smiled with the risin' sun,
three little birds
pitch by my doorstep
singin' sweet songs
of melodies pure and true,

sayin', ("this is my message to you-ou-ou:")
singin': "don't worry about a thing" - i won't worry!
"'cause every little thing gonna be all right."
Singin': "don't worry about a thing, oh no!