dilluns, de febrer 13, 2006

2 germanes.

Diuen que dues germanes anaven per un bosc molt tenebrós, igual que aquests que apareixen a les pelis, i es van trobar ben bé al mig del camí dues lleones.
Osti que fort, que foten 2 lleones allà, en un bosc de Girona (sí, també hi ha boscos tenebrosos com a les pelis allà a Girona).
Ja ho sabien que eren les lleones i no els lleons les que sortien de cacera, però tot i així no van fugir corrent com hauria fet jo, per exemple. S'hi van acostar, gairebé fins a tocar-les. N'eren molt de grosses.
Que surrealista... totes 4 estaven alucinades. Que hi foten dues lleones a Girona pensaven les germanes. Que hi foten 2 noies perdudes pel bosc, pensaven les lleones.
Unes van pensar, aquestes no s'espanten, que en són de boges... Les altres van pensar, aquestes no criden ni res, estan ben boges... Es van mirar, potser fins i tot es deurien saludar. Les unes van seguir cap a casa seva i les altres també van seguir pel seu camí.
Les noies no ho savien però si s'haguessin espantat, haurien fugit i clar s'haurien perdut enmig de tanta foscor.
Les lleones no ho savien però si s'haguessin espantat, haurien liatt un bon merder que haguès despertat els caçadors i possiblement tampoc haguessin arribat allà on volien.

Que era això? un compte amb "moraleja"? simplement una fàbula? o potser un somni d'alguna de les protagonistes? . Jo tampoc ho sé.


És la meva primera cosa rara que poso al blog i no em fa gracia dedicar-ho perque és més cursi fins i tot que el propi conte. Però sí que em fa ilusió que ho pugui llegir la prota. Existeix de veritat?? No ho sé.


Eyy a la gent q heu fet algun comentari a altres llocs del blog o q m'heu ajudat a fer akest blog. moltes gracies. I als o les que ho llegeixen i no escriuen JA US VAL juas, juas... es broma.Moltes gracies també! Que vivim en un país lliure (eso sí, q no mentere yo ehh ;) )





1 comentari:

Anònim ha dit...

Jo et segueixo sense fer comentaris! ui! se m'ha escapat!!jajaja

Tens rao, ja comences a posare coses rares... com si ningú llegis això... tiu! q tens un public lector, vigila que poses!!jajaja

Vinga tiu! ens veiem demà! a entrenar fort q t'espera un bon cross a Fachadolid!

lari