diumenge, de febrer 12, 2006

El retorno...

Per fi torno a trepitjar el tartan; i que millor que fer-ho estrenant el nou tartan del Serrahima...
Ja era hora, ja era hora que tornés a córrer i ja era hora que aquesta pista tingués una renovació.

La veritat és que la marca no m'importava massa avui, tenia ganes de córrer i prou; però m'he cansat molt, joder... espero que mica a mica em torni a trobar millor.

Per altra banda el German em diu que vaig a Valladolid, al campionat d'Espanya. A fer el cross llarg, sí llarg. Uff massa per a mi, faré el que pugui, però em sembla a mi que és el pitjor any per fer el cross llarg.

ei ja us heu fixat que el blog ha canviat, ara és més maco. El truc és tenir algun bon amic que et faci una foto superxula, que la recuperi de la seua col·lecció i que et faci un regalet pel vostre blog ;) ahh i "aprendre" programació html per a penjar-la...