divendres, de febrer 17, 2006

Un altre any...

Bé sembla que ja em vaig fent gran... almenys això es el que posa al carnet, tot i que tots i totes sabem que això no és veritat.
La veritat és que aquest any ha estat força bé, i estic content de molts dels moments que hem passat, de la molta gent maca que he conegut i dels amics i amigues que he tingut el privilegi de seguir gaudint.
Alguns moments han quedat inmortalitzats en fotos i que millor que el blog per compartir-ho amb tots els amics i amigues que l'aneu mirant. Altres, en canvi, es queden dins meu... quantes imatges que em venen a la memoria m'agradaria compartir també, pero encara no m'hi han instalat la connexio USB jeje.













Bicicletada proposada pel biker més famos de Sant Cugat.
Ja veieu qui era el ciclista menys professional, però el dia va ser genial.















Imposible competir amb l'striker. El crack de la cançó... que tremolin els triunfitos.















Estada de Setmana Santa amb el grup d'entreno a Soria + els gironins penjats del GEEC
















Quina colla!!
una de les experiències més makes: ser entrenador d'un grup fantàstic.
Aquí és el campionat catalunya per clubs, on akestes i akests cracks van aconseguir pujar al podium, tan els nois com les noies!





























La Sara va aconseguir algo increible! medalla al campionat Catalunya infantil sent de les petites.
Bravo!
Però tots i totes ho van fer realment bé! l'entrenador molt content, amb gent així és molt fàcil.
Que boges que estan la Sara i la Gemma i cada cop més, jaja.
Tant de bó segueixin així, molts anys més!
















Els Joans i el Selga invaeixen París!!
Quina ciutat!!! bfff si no hi heu anat ja sabeu.
Van ser 5 dies non-stop, però molt divertits i macos. Crec que ens en van faltar 5 més. Un altre any serà...
















Us agradaria que us cuidessin així?? doncs veniu a Llavorre!
pobre osky, mai surt a la foto... Es que és el més guapo i el contrast seria massa fort.











Debut a la divisió d'honor amb l'equip A fent un 1500 a Màlaga (quina experiencia!)
i al dia següent fent llargada?!!! amb el B. Això és el que passa per anar a animar amb roba de competir jaja...
Al final l'equip B puja! oeoeoe!!

















Aniversari de l'Aouita!
l@s eskakea@s!! juas juas. Estic ben acompanyat, ehhh??!!



Guau falta un munt de gent!! però hauria de penjar 1000 fotos i els del blog m'expulsarien... (un altre dia ja en penjo més) a més dels i les que no tenim fotos, que passa amb les i els bioquimics!! no compartim fotos o q?? :) pq també sou genials!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Oh my Dog!

Anònim ha dit...

el anonimo soy yo jeje