dimecres, de febrer 15, 2006

Briconsejo del dia

Molts ja l'haureu fet, però és algo molt mako...
Aneu a córrer (a caminar pels menys atrevits) prop del mar pel mati, quan el cel i el mar es confonen, genial!

Jo ahir vaig tenir-ne l'oprtunitat i immediatament em va venir al cap aquesta cançó de Fito y los Fitipaldis:


Ya estoy aqui otra vez, en la orillita del mar,
mientras me mojo los pies, he empezado a imaginar.
Tu si que debes saber, si pudieras hablar,
tienes secretos que se, nunca los vas a contar.

Guarda los suspiros de corazones rotos,

y todas las miradas de los hombres que se sienten solos.
Dejas que la luna por la noche te toque un poco,
con la lucecita que ilumina los sueños locos.

Mi barco es de papel, pero saldre a navegar.
En la isla donde tu estés, allí quiero naufragar,
y que me huela la piel, a roca, a espuma y a sal,
dime que tengo que hacer , para ser tu capitan.

Guarda los suspiros de corazones rotos,
y todas las miradas de los hombres que sienten solos.
Dejas que la luna por la noche te toque un poco,
con la lucecita que ilumina los sueños locos.

Fito y los fitipaldis - Al mar

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei tio, a partir d'ara seré un "fixe" del teu blog...veig que no sóc l'únic que se li en va una mica l'olla!
Per cert vaig veure la dedicació del llibre que em vas fer pel 30'party...moltes thanks yous!!!

Jo dels millors records que conservo del Camino de Santiago era quan m'aixecava abans de l'alba i mentres caminava s'anava fent de dia poc a poc...inolvidable.

Joan ha dit...

Jaja. M'acabes de dir l'elogi més gran que em podien dir (això de que se me'n va l'olla...)

Te la vaig posar amagadeta, ehhh??
Espero que t'agradi el llibre.

Anònim ha dit...

q filosofico...ni aristoteles!

gambaman