dilluns, de febrer 20, 2006

passejar i xerrar...

Que faig escribint a akestes hores?? La culpa la deu tenir el te tamany ianqui que he près seguit d'un té japonès... (aquesta nit experimentaré si es o no diurètic, ja publicaré els resultats al Nature o a alguna altra revista)

Dissabte fins a Figueres a intentar ajudar a un company a fer-se mínima... no ho aconseguim, però s'havia de provar. Tornada divertida cap a la urbe, cantant Melendi i Andy y Lucas, juas juas. Que se note que somos de Santako, no??

Diumenge, decideixo no anar a Canet i quedar-me estudiant a casa. 1a setmana de curs, ja se sap: Bons propòsits i tot això...
Per la tarda el que havia de ser un cafè amb en Lluis i la Tanit es transforma en sopar a un japo. Això està bé. No te acostarás sin saber una cosa más, doncs avui m'han ensenyat a menjar amb palets (no se com es diuen) i al final crec que me'n sortia... caldra una miqueta més de pràctica, no?
paragraf d'elogis: estic content d' haver conegut tan al lluisinho com a la Tanit. No m'ha passat com amb altres i des del primer dia tots 2 m'han semblat "estupendus", això té cert risc perque podria passar que després et desenganyesis, però ja estic convençut que no serà el cas.

12 de la nit i tornada a caseta. Com a la Tanit també li agrada caminar, tornem passejant i xerrant, aconsegueix que el camí se'm passi superràpid. Però, la trobo a faltar pel cami que em falta fer sol... Bé vaig pensant les meves coses.

Ara a intentar dormir (si el té em deixa) que demà comencen 2 setmanetes de pràctiques (va ser el regal d'aniversari del profe). Quin pal, però potser si que es millor treurese-les de sobre el més aviat possible.

Fins un altra! TeaMan.