dimecres, de juliol 12, 2006

disc del mes III

Doncs sí, ha estat a punt de passar-me per alt...
Aquest més la veritat és que m'ha faltat temps per escoltar
nova música , però com ningú posa regles per escollir quin es el disc del mes pel blog, aquest cop li toca a Fito y los fitipaldis "A Puerta Cerrada". Ja té 8 anys, però és el que més m'escolto i així de pas coneixeu qui em va convidar a passar estones (com les trobo a faltar) al meu núvol blau...
M'encanta la música que fa i les lletres en general són petites anades d'olla i amb molta poesia.
Un dels grups que es superrecomenable veure en directe per apreciar que són uns mestres.
Vet aquí un petit tast del disc...

Powered by Castpost


Trozos de cristal

Voy a ver si me encuentro dentro de mi piel
y comprendo porqué nada puedo entender.
Me resulta tan raro todo lo normal,
me tropiezo, me caigo y vuelvo a tropezar.
Creí que me había equivocado,
luego pensé:
Que estoy bien aquí en mi nube azul.
Todo es como yo lo he inventado
y la realidad trozos de cristal
que al final hay que pasar descalzo.
Por favor no me empuje, me puedo caer.
Yo en mi nube estoy tan bien
no me va a convencer
yo conozco unos cuantos que son como usted
que me ofrecen veneno cuando tengo sed.
Creí que me había equivocado
luego pensé...