dimarts, de juliol 11, 2006

m'agradaria ser...

M'agradaria ser com la farigola per donar bones olors i bon gust a qui no en té.
M'agradaria ser com un ocell per volar arreu del món.
M'agradaria ser com una joguina per regalar-me a un nen i veure com deixa de plorar.
M'agradaria ser com l'aigua per viatjar pels oceans i quedar-me allà on em vingués de gust.
M'agradaria ser com una guitarra espanyola per poder ser alegre i reivindicatiu segons calgui.
M'agradaria ser com un llapis de colors per fer realitat els teus pensaments.
M'agradaria ser com l'infinit per poder multiplicar-me per allò que m'agrada i dividir el que no m'agrada.
M'agradaria ser com un somni per poder viure en un altre món sabent que algun dia em faré realitat.
M'agradaria ser tú per...

1 comentari:

Anònim ha dit...

M'agradaría ser jo, però millorat! ;)