dilluns, de juliol 31, 2006

Adéu juliol

Adéu juliol!! Adéu a un mes prou intens amb tantes coses fetes i moltísimes que m'han quedat per fer, potser a l'agost... Adéu també a un mes ple de sorpreses i coses estranyes que li passen a un. A partir d'ara començaré a intentar d'entendre més bé tot el que passa al vostre món, aquí tot és molt més senzill, però ni vosaltres m'enteneu a mi, ni menys encara, jo a vosaltres. Així que quin remei, més fàcil serà que jo m'esforci una mica més que no pas fer-vos canviar a totes i tots!! Tot i que jo seguiré allà dalt, observant-vos i inventant/imaginant.
Aahh i adéu per sempre a la meva càmara, tants moments que puc recordar. Per sort els records (fotos) que m'ha deixat no se'ls poden endur aquells que no pensen en altra cosa que en si mateix, tot i que sigui a costa de fotre als altres.

I hola al mes d'agost! un mes on sembla que tothom té ganes de fugir de la vida quotidiana, per desconectar. Jo prefereixo creure que realment el que volem és fer tot allò que no tenim temps de fer quan no estem de vacances, més que escapar uns dies d'una
vida que alguns troben aborrida; perquè llavors en comptes de vacances el que convindria fer és un canvi.
Doncs això, espero que tots disfrutem al màxim aquest mes i aprofitem per fer moltissimes coses i passar-ho bé, conéixer gent i llocs, i aprofundir la gent i els llocs que ja coneixem!! Molt bon agost!!!