dilluns, de juliol 03, 2006

Son mis amig@s

Respostes recopilades d'un dels "tipics" test d'internet. Sé que totes són veritats i em sento supercontent de coneixer tanta gent així:
01. Que hora es: 11:30
02.Nombre: ...
03. Tu cumpleaños:...
04.Signo Zodiacal: leo, aquaris, verge, peixos, aries...
05. Años: sumats bastants més de 200 :)
06. Piercing: melic
07. Estación favorita del año: etiu siiii
08. Una película: lost in translation, ace age 2, requiem per un somni, 50 primeras citas, star wars, los cañones de Navarone, memorias de China, etc... (molt bon gust nanus)

09. Has estado en otro continente: Sí, A l'Àsia!!!
10. Amaste tanto a alguien como para llorar: no he plorat, q no vol dir que no hagi estimat... tot es relatiu...
11. Estuviste en un choque de coches:no i espero que MAI!!! ( també ho espero)
12. Playa o Montaña: buffff muntanya = bixos i platja=sorra..... nuse!!!!
13. Lugar que hayas visitado recientemente: uff fa temps k no vai a 1lloc nou k ja ni menrecordu kin va se l'ultim
14. Pepsi o Coca cola: Voll Damm (juas juas)
15. Cerveza o vino: BEER, Duff si pot ser...jejeje
16. El vaso mitad lleno o mitad vacío: mira depen, si està ple d'alguna cosa que m'agrada moltíssim, com per exemple... suc de pinya, el vas està mig buit i en vull més!!! Però si conté alguna cosa que no m'agrada gens ni mica, aleshores el vas està mig ple (i no m'ho vull veure!!! ;P) (toma ya!! reflexionin...)
17. Color de ropa interior favorito: ROJO AAARG!!no, m'es igual... colorines con conejitos?
18. Número de calzado:...
19. Número favorito: 1, 2, 12, 21, 121, 212... (uns i dosos :P)
20. Tipo música: Cada cop estic oberta a més estils...però normalment alguna cosa que no avorreixi, i segons en quin moment algo tranqui o que es pugui cantar... de festa patxanga forever!!!
20. Tipo música: HARDCORE!!!PUNKROCK!!!!lo otro es un mierda!!jaja (q se note que son hermanos)
22. Café o Té: Cafè!! I directe a les venes si-us-plau!
23. Disney o WarnerBros: Eso, eso es todo amigooooos! (lo pillas??... cuñaoo)
24. Comida favorita: Iogurts i xocolata blanca...podria viure d'això!
25. ¿Cómo te ves en el futuro? Mes vell... i bell
26. De quien recibiste este email? ...
27. Que harías si te tocase la lotería? buuufffff, repartir.
28. Quien piensas que responderá a este mail más rápido: les persones que els hi fagi mandra o estiguin molt ocupades (és lògic, no??)
30. Quién piensas que tardará más en responder? Els que ja ho han fet...
31. Cuando sales que bebes? acostumo a agafar vodka amb taronja, però tambe magrada molt el licor de maduixa amb taronja, o el licor de pressec amb taronja, o el whisky peach amb taronja... la taronja que no falti eh! jeje. Si condueixo aigua.
32. Estilo de vestir: Fashion-kilometrosexual-rasta-deportivo
33. Amigos/as especiales: molt pocs però especials de veritat.
34. Qué cambiarías de tu vida: moltes coses, però m'agrada el present
35. Tienes ordenador: Ell em te a mi.
36. CD preferido: No crec que mai sigui capaç d'escollir-ne un
37. Un animal: el tauró
38. Lo primero que piensas cuando despiertas: realmente crees k tngo la cabeza xa pensar?
39. Las tormentas te gustan o te asustan: normalment m'agaden força, però en especial aquelles que duren poc, les d'estiu.
40. Si pudieras elegir quien te gustaría ser: ningú, m’agrada ser qui sóc. Però m’agradaria ser ocell per un dia, per poder volar, ha de ser genial.
41. Algo que tienes puesto siempre y no te lo quitas: els ulls, si no no veig... el resto es quitable
42. Que hay en las paredes de tu habitación: Aviam, poster de l'Ovidi, contra la tortura en les presons espanyoles, a favor dels tres de gràcia, d'en Bob Marley, de Ximpanzès, de Taurons, de l'Abel Anton (mai he sabut per que el tinc, però el tinc), d'una jornada de lliga d'honor, de la sel·leccio catalana, del correllengua, de birres, etc, etc...>> (quina habitació més grossa deu tenir...)
43. Nombra a la persona que tal vez no te conteste: Dani (fallaste!!!)
44- El que seguro lo responde: jo que sé, quina tonteria de preguntes!
45. Quien te gustaría que lo respondiera: Tothom!!
46. Deporte favorito: córrer, jugar a futbol, anar amb bici...
47. Tímido o extrovertido: al principio timida, xo dp m abro mas (sergio, marrano, no pienses cosas raras)>
48. Tu apodo: ...
49. Una frase que te encante decir: somos dueños de nuestros silencios i esclavos de nuestras palabras.
50. Cómo te despides de alguien en especial: F7 (friki!!!!)
56. Libro preferido: coincideixo amb el xamak, qualsevol del George Orwell, però també "el guardian entre el centeno", "el senyor dels anells" i ... ;) (jo també coincideixo amb tu;) )
57. Opel o SEAT: ni un ni l'altre... Smart :P
58. Dulce o Salado: dolç... xocolata!!!
59. Lugar preferido: san vicente de la barquera (jeje, es conya!!!) nuse, girona es ml macu....
60. Crees que el amor puede durar eternamente? sí, poder pot.
61. Te gusta conducir? no se conducir....
62. Que es lo último que piensas al acostarte? si no estic gaire cansada, en el que he fet durant el dia i en el que faré l’endemà. A vegades tinc al cap alguna cançó, i l’endemà em desperto amb la mateixa, jeje
63.Que llevas puesto ahora mismo? 1pijama, la parte d arriba es verde y es d 1conjunto, y la parte pantalon es azul, cn pinguinos, y es d otro conjunto!!!> (q sexy...)
64. Que escuchas ahora mismo? una tele encessa que no estic mirant (ben fet!)
65. Te ha decepcionado alguien alguna vez? Si, em sembla que tothom gairebé!... però és que espero massa sempre, ho tinc assumit, no és culpa dels altres!
66. Que piensan de ti tus amigos? q soc una persona estupenda i supersimpàtica, a part de graciós i guapo... no? pot ser afegiria cregut? jo que sé!
67. Pesimista u optimista? Optimista normalment, tot i que hi ha moments que costa. (100 % d'acord)
68. Que colonia/perfume usas? últimament em poso la que em van regalar al zara, jaja 69. Alguien que hace mucho que no ves: més gent de la que m'agradaria, sobretot del món de l'atletisme!!
70. Cine o teatro: cine pq ara hi aniré :)
71. Ultima película que has visto en el cine? Ice age 2, volver, azuloscurocasinegro, crash, los 2 lados de la cama, memorias de China, etc...
72. Una velada perfecta: amb la companyia perfecta
73Vives solo?...
74. Un sueño que te gustaría hacer realidad: no sé... no estar mai, mai i mai trista!! Ser molt feliç!!!
75. Algo que no soportes: els que abusen del seu poder

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Xamak!! com sempre, el teu blog genial!! ets un mestre!! pero amb aquest post t'ho has currat mogollón!! vinga tiu, q vagi molt bé l'estiu si no ens veiem!! una abraçada!

Anònim ha dit...

Quin paio! ha molat molt llegir-ho!
A veure si ens veiem aviat... (si algún dia surts de l'Almodovar a veure la llum del dia) je!

Anònim ha dit...

Ja el vaig llegir fa dies, però em segueix molant la teva recopilació. Molt bona Xamak! Bon estiu!!!!

Sandra