dissabte, de gener 13, 2007

Qui?

Heu experimentat mai la sensació d'estar visquent alguna cosa que ja us havia passat abans? Els que proven d'entendre com funciona el cervell li'n diuen déjà vu.
El que em va passar dubto que sigui tan freqüent com això, vaig tenir
un déjà vu d'una altra persona. M'explico, vaig trobar-me en una situació que sé perfectament que no l'he viscut mai, però vaig tenir la sensació de conéixer el que em passava. Suposo que és degut a que algú proper ja havia viscut aquella mateixa experiència i ha estat capaç de transmetre-m'ho d'alguna manera, no sé com, però sense explicar-m'ho. Perquè si hagués utilitzat només paraules la sensació seria diferent, la intensitat no seria tan forta i la seguretat de conéixer allò que em passava no seria tan real. Ara em fa falta saber qui em va transmetre aquella sensació perquè tinc un munt de preguntes per fer-li.

4 comentaris:

Gerard ha dit...

Diuen que a vegades són coses que ja has somniat... A mi m'agrada pensar que és així, que el que imagina el nostre cap un bon dia troba paral·lelismes en la realitat, que no estem tant volats i allunyats de tot... que la realitat pot assemblar-se als somnis. Salut!

Lari & Gafa ha dit...

diuen q es un error del cervell, q emmagatzema el que rep a una carpeta equivocada, en lloc de posarla a la carpeta de "les coses q em passen ara" ho posa a la carpeta de "memories del passat", i clar, el que vius tens la sensació que ja ho has viscut perque penses que ho estàs recordant. (de fet per accedir a aquesta carpeta només ho pots fer en principi en mode "estic recordant"). Per altra banda, si dius q algu t'ho ha transmès amb més q paraules, dec haver estat jo, q soc l'ultim jedi de la galaxia, i el penúltim de l'univers. Si em dones més detalls del que et vaig transmetre buscaré a les meves carpetes, i fins i tot a la "papelera de reciclaje" a veure si et puc ajudar

aouita ha dit...

Jodeeeeer vaja dos.... :)

Jo he llegit que (com diu Lari-Jedi q últimament està molt atret pel costat obscur...) és un error del cervell, però que simplement el que passa es que l'imatge mental que veus en el moment x el cervell tarda uns microsegons en assimilar-ho x+0.0001
i llavors quan arribes al moment x+1 et dona la sensació que ja ho has viscut...

Joan ha dit...

uy uy , però totes aquestes teories són per ments humanes... No haureu recordat que la meva utilitza un sistema operatiu perfecte(semblant al linux). Per tant, aquesta teoria dels errors és poc probable. Això és tan conegut com que en Lari és el penúltim jedi de l'univers.